SAS logo

SAS tietää kuinka kustannukset ajetaan alas

SAS vaikuttaa kustannuksiin kahdella avainalueella: kuljettajakustannuksissa ja vauriokustannuksissa, jotka muodostuvat joko trukkiin, käsiteltävään materiaaliin tai käyttöympäristöön kohdistuvista vaurioista. Nämä voivat yhdessä muodostaa yli 70% trukkisi elinkaarikustannuksista. SAS tuo välittömiä säästöjä parantamalla turvallisuutta ja siten liiketoimintasi tulosta.

Ainoastaan Toyotan trukeissa on patentoitu, dynaaminen järjestelmä, joka koostuu ohjausyksiköstä, kymmenestä mitta-anturista sekä kolmesta toimilaitteesta. SAS valvoo jatkuvasti trukin toimintoja.

 

Se tekee myös korjaavia toimenpiteitä havaitessaan vaaratekijöitä, jotka saattavat johtaa trukin tai kuorman epätasapainoon. SAS-järjestelmän kuusi pitkälle kehitettyä toimintoa pitävät kuljettajasi ja kuormasi liikkeella turvallisesti.

Trukin nostokyvyllä on myös iso vaikutus, lue lisää täältä >>

SAS - järjestelmä parantaa tehokkuutta ja tuo turvallisuutta

Materiaalivahinkojen estäminen ja niihin liittyvät kustannukset

SAS-toiminnot tekevät kuljettajan työskentelystä yksinkertaisempaa ja turvallisempaa. SAS mastonhallintatoiminto ei seuraa ainoastaan kuorman korkeutta ja maston asentoa, vaan rajoittaa tarvittaessa maston kulmaa automaattisesti suojellakseen kuljettajaa ja kuormaa. Minimoimalla kuorman vahingoittumisriskin SAS säästää aikaa ja korjauskuluja.

+ Helpottaa kuljettajan työtä

+ Vähemmän tavaravahinkoja

+ Vähemmän onnettomuuksia

+ Enemmän tavaransiirtoja

+ Kustannussäästöt

Tehokkaampaa työskentelyä SAS:n avulla

Haarukoiden asettaminen vaaka-asentoon vie toistuvasti kuljettajan työaikaa. SAS:n automaattisella maston keskitystoiminnolla masto pysähtyy kallistettaessa automaattisesti pystyasentoon, jolloin myös haarukat ovat vaaka-asennossa. Tämä helpottaa kuljettajan työtä, etenkin kuorman ollessa korkealla. Säästät aikaa ja rahaa, ja tuottavuutesi paranee.

+ Helpottaa kuljettajan työtä

+ Vähemmän tavaravahinkoja

+ Vähemmän onnettomuuksia

+ Enemmän tavaransiirtoja

 

 

Varmistaa vakauden kaarrettaessa

SAS vähentää merkittävästi kaatumisriskiä kaarreajossa. Jos trukki joutuu käännöksessä epätasapainoon, patentoitu aktiivivakaaja lukitsee automaattisesti taka-akselin ja kasvattaa trukin tasapainoaluetta. näin SAS vähentää huomattavasti sivusuuntaisen kaatumisen vaaraa. Havaitessaan liian suuren kaarrenopeuden SAS hidastaa trukkia automaattisesti estääkseen trukkia ja kuormaa kaatumasta. Huomaa, että Toyotan 4-pyöräiset vastapainotrukkimallit on varustettu SAS taka-akselin aktiivivakaajalla ja 3-pyöräiset mallit SAS ajonopeuden rajoitus kaarrettaessa -toiminnolla.

+ Helpottaa kuljettajan työtä

+ Vähemmän tavaravahinkoja

+ Vähemmän onnettomuuksia

+ Enemmän tavaransiirtoja

+ Kustannussäästöt

 

 

Ergonomiaa ja mukavuutta pitkille siirtomatkoille

Järjestelmän ansiosta ohjauspyörä on aina oikeassa asennossa ohjaaviin pyöriin nähden. Se poistaa hydrostaattisen ohjauksen käyttäjille tutun ohjauspyörän nupin “vaeltamisen”, joten yllätyksiä ja vaaratilanteita ei liikkeelle lähdettäessä tapahdu. Ohjaus on miellyttävän kevyt ja tarkka kaikissa olosuhteissa. Kuljettajan ergonominen työympäristö parantaa erityisesti turvallisuutta.

+ Helpottaa kuljettajan työtä

+ Enemmän tavaransiirtoja

+ Kustannussäästöjä

Sähkökäyttöiset vastapainotrukit

Sähkökäyttöiset vastapainotrukit

Luotettavat Toyotan sähkökäyttöiset vastapainotrukit soveltuvat sekä sisä- että ulkokäyttöön.

Lue lisää >

Polttomoottori vastapainotrukit

Polttomoottori vastapainotrukit

Toyotan polttomoottorikäyttöisillä vastapainotrukeilla voidaan siirtää kuormia aina 8 tonniin asti.

Tutustu polttomoottorikäyttöisiin vastapainotrukkeihin >

Litium-ioni trukki varastossa

Ainutlaatuinen Li-Ion -akkujen valikoima

Huoltovapailla Litiumioniakuilla voidaan ajaa 24/7 pelkällä taukolatauksella. Ei huolta akunvaihdosta, vesityksistä yms.

Lue lisää >

Trukkikuski

Kuljettajakoulutus

Kuljettajakoulutus parantaa turvallisuutta ja on sijoitus liiketoimintaan.

Lue lisää >