Tervetuloa asiakastukeen

Milloin vain tarvitset apua, me olemme täällä auttaaksemme!

Säästä aikaa ja lähetä pyyntösi verkon kautta. Toyotan ammattilainen vastaa sinulle mahdollimman pian.

Toimitus

Valmistamme Toyotalla trukkeja lean periaatteen mukaisesti eli aina ajallaan. Pyrimme toimittamaan tilaamasi trukin mahdollisimman pian. Arvioitu trukkien toimitusaika vahvistetaan sinulle kun olet tehnyt tilauksen verkkokauppamme kautta. Asiakastukemme antaa sinulle tietoa tilauksesi edistymisestä ja pitää sinut ajan tasalla mahdollisista muutoksista.

Mikäli olet tilannut useita tuotteista samalla tilauksella voit mahdollisesti saada useamman vahvistusviestin ja toimitusajat. Tilaamasi tuotteet saatetaan toimittaa eri ajankohtina ja eri päivinä. Pyydämme sinua olemaan meihin yhteydessä mikäli et ole vastaanottanut tuotteita vahvistettujen toimituspäivien puitteissa.

Tuotteemme toimitetaan arkipäivisin normaalin työpäivän aikana. Toimitamme tuotteita ainoastaan Suomeen.

Maksutavat

Kohdistamme verkkokaupan tuotteet vain yrityksille, joilla on laskutus- ja toimitusosoite Suomessa. Verkkokaupassa näkyvät hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Laskun maksuehto on 14 päivää netto laskun päiväyksestä. 

Kaikissa tilauksissa sovellamme  Verkkokaupan tilaus-ja toimitusehtoja sekä Teknisen kaupan yleisiä myyntiehtoja (TK yleiset 2010). Tarkemmat toimitusehdot ja toimitusaika on kerrottu tilausvahvistuksessa. Vastaamme rahdin järjestämisestä asiakkaalle. 

Mikäli sinulla on kysymyksiä ota yhteyttä chatilla, soittamalla asiakaspalvelukeskukseen 010 575 7500 tai lähettämällä yhteydenottopyynnön

Sinun tilisi

Kun teet tilauksen, vuokratrukkikyselyn tai huoltotilauksen luomme sinulle asiakastilin. Voit päivittää tietoja ja seurata tilauksiasi milloin tahansa kirjautumalla omille sivullesi.

Toyotalla turvallisuus on aina ensisijalla. Takaamme asiakkaillemme suojatun yhteyden DigiCert SSL-sertifikaatilla, joka suojaa kaikki tietosi jotka syötät sivuillemme. Lue lisää miten takaamme turvallisuutesi: yksityisyyden suoja